Είστε εδώ

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΙΝ.ΚΑ.Δ.Τ. "ΛΥΣΗ" ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Εγκαινίασε τη λειτουργία του το ΙΝ.ΚΑ.Δ.Τ. «ΛΥΣΗ»

Το Ινστιτούτο Κατάρτισης Διαμεσολαβητών Τρίπολης «ΛΥΣΗ» εγκαινίασε τη λειτουργία του σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Απριλίου στις 6 το απόγευμα στην αίθουσα εκπαιδεύσεων (αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Αρκαδίας), παρουσία φορέων και πολιτών. 

Στην εκδήλωση δεν κατάφερε να παρευρεθεί, λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, ο Υπουργός Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, κ. Σταύρος Κοντονής. 

Μετά την τέλεση του αγιασμού, απηύθυναν χαιρετισμούς ο Πρόεδρος του ΙΝ.ΚΑ.Δ.Τ. «ΛΥΣΗ» και Πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Τριπόλεως κ. Ιωάννης Αγγελάκος, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας και Αντιπρόεδρος του ΙΝ.ΚΑ.Δ.Τ. «ΛΥΣΗ» κ. Ιωάννης Μπουντρούκας και ο Βουλευτής Αρκαδίας κ. Γεώργιος Παπαηλίου. 

Οι κ.κ. Αγγελάκος και Μπουντρούκας αναφέρθηκαν στις προσπάθειες των δύο φορέων για την ίδρυση του ΙΝ.ΚΑ.Δ.Τ. «ΛΥΣΗ», που ξεκίνησαν πριν από δύο χρόνια, στο άρτιο αποτέλεσμα εκπαίδευσης που θα παρέχει το Ινστιτούτο Εκπαίδευσης, ενώ δεν παρέλειψαν να αναφερθούν στο Κέντρο Κατάρτισης, το οποίο μπορεί να υποδεχθεί και να υποστηρίξει την πραγματοποίηση Διαμεσολαβήσεων σε ειδικά διαμορφωμένες αίθουσες. 

Ο βουλευτής Αρκαδίας κ. Γεώργιος Παπαηλίου, αναφερόμενος στη διαμεσολάβηση, χαρακτήρισε ως «αναίμακτο» τον τρόπο που θα λύνονται οι διαφορές μεταξύ των συναλλασσομένων. 

Ο Ομότιμος Καθηγητής της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ., τ. Πρόεδρος της Επιτροπής Πιστοποίησης Διαμεσολαβητών του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας Αθηνών, κ. Λάμπρος Κοτσίρης στάθηκε στη σημασία του θεσμού της διαμεσολάβησης, που είναι ο πυρήνας της δικαιοσύνης, και στις λύσεις που είναι εναλλακτικής φύσεως. 

Στο τέλος της εκδήλωσης, η κα. Βάσια Παπαδημητρίου, Δικηγόρος LLM., Διαμεσολαβήτρια του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Εκπαιδεύτρια του Ινστιτούτου Κατάρτισης Διαμεσολαβητών Τρίπολης «ΛΥΣΗ», έκανε την παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος.